Als klant van Vuur en Frituur heb je het recht om een besteld product binnen 30 dagen aan ons retour te sturen, uiteraard mits ongebruikt, onbeschadigd en in oorspronkelijke staat. Je hebt dan tevens recht op het retour ontvangen van de door jouw betaalde bedragen (met uitzondering van eventuele verzendkosten en kosten betrekking hebbend op je betaalmethode). Zodra wij de goederen retour hebben ontvangen en wij hebben geconstateerd dat deze onbeschadigd en in de oorspronkelijke staat verkeren, zullen wij het aankoopbedrag van jouw product(en) aan je retour storten.
Het kan natuurlijk voorkomen dat het door jouw bestelde product niet het gewenste product is. Ook dan heb je 30 dagen om het product retour te sturen. Ook hiervoor geldt dat deze producten onbeschadigd en in de oorspronkelijke staat geretourneerd dienen te worden. Zorg ervoor dat er geen stickers of plakband op de originele verpakking komen. Pak je retourzending altijd goed in. De retour gezonden producten moeten immers weer verkocht kunnen worden. De verzendkosten voor het retour sturen van de producten zijn voor eigen rekening. Wij nemen de kosten voor het opsturen van een ander product eenmalig voor onze rekening.
De kosten het retour zenden van (een deel van) uw bestelling zijn voor uw rekening tenzij:
Het bedrag van het retourzenden is afhankelijk van de verzender, de omvang en het gewicht. Normaal gesproken ligt het rond de EUR 6,95. Ons adviesis om een retourzending altijd met een T&T te verzenden. Mocht het retourpakket bij de vervoerder kwijtraken, zijn wij niet aansprakelijk.
Op onze producten zit 6 maanden garantie op productiefouten (niet op slijtage). Dit geldt uiteraard alleen bij correct gebruik en onderhoud van het artikel. Mocht je een klacht hebben, neem dan per mail contact met ons op met een omschrijving van de klacht en een aantal foto's van de klacht. Vermeld in deze mail ook je naam en factuurnummer. Na ontvangst van je mail nemen wij contact op met de betreffende fabrikant die vervolgens zal beoordelen of er inderdaad sprake is van een productiefout. Gebruikersfouten en slijtage zijn uitgesloten van garantie. Klachten die buiten de garantietermijn van 6 maanden vallen, worden niet in behandeling genomen.
Wanneer je klacht onder de garantie valt vergoeden wij het betreffende product volgens de volgende richtlijn:
Verzendkosten vanaf €6,95
Met Billink: gemakkelijk en 100% veilig
Wij staan altijd voor je klaar.